- Zespół Szkół Specjalnych im. K.I. Gałczyńskiego
Przejdź do treści
Menu główne:
×
O NAS
STRONA GŁÓWNA
HISTORIA SZKOŁY
DOKUMENTY WEWNĄTRZSZKOLNE
DYREKCJA SZKOŁY
NABÓR
SPECJALISTYCZNY PUNKT KONSULTACJI I WSPARCIA
BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
WSPIERAJĄ NAS
ZESPÓŁ SZKÓŁ
O ZESPOLE
BRANŻOWA SZKOŁA I STOPNIA
SZKOŁA PRZYSPOSABIAJĄCA DO PRACY
KOŁA ZAINTERESOWAŃ
METODY TERAPII I ZAJĘCIA REWALIDACYJNE
ZAJĘCIA REWALIDACYJNE
TERAPIE
METODY TERAPII
KONTAKT
IOD
INFORMACJE DLA RODZICÓW
KĄCIK PORAD PEDAGOGICZNO-PSYCHOLOGICZNYCH
INFORMACJE I OGŁOSZENIA
SPORT W SZKOLE
BAZA SPORTOWA
SPORT W SZKOLE
TO JUŻ ZA NAMI...
CERTYFIKATY I PROJEKTY
ŚLĄSKA SIEĆ SZKÓŁ PROMUJĄCA ZDROWIE
PRZYJAZNA SZKOŁA
PROGRAM "SMAKI I UROKI"
ROK DLA NIEPODLEGŁEJ
FUNDUSZE EUROPEJSKIE PROGRAM REGIONALNY
Z ŻYCIA SZKOŁY
UROCZYSTOŚCI I WAŻNE WYDARZENIA
BRANŻOWA SZKOŁA I STOPNIA
SZKOŁA PRZYSPOSABIAJĄCA DO PRACY
NASZA GAZETKA
BIBLIOTEKA
TO JUŻ ZA NAMI
INFORMACJE DLA RODZICÓW
Link do Mobidziennika szkoły
Procedury organizacji pracy szkoły dla uczniów
Procedura organizacji zajęć w Zespole Szkół Specjalnych im. K.I. Gałczyńskiego w Bielsku-Białej od 01.09.2020 r.
Harmonogram spotkań z rodzicami w roku szkolnym 2020/2021
Godziny pracy pedagoga i psychologa szkolnego
Kalendarz dodatkowych dni wolnych w roku szkolnym 2020-2021
Rozpoczęcie roku szkolnego w dniu 1 września 2020 r.
Informacja dot. uzyskania zwrotu za zakupione podręczniki
Podręczniki do Branżowej Szkoły I Stopnia dla absolwentów
szkoły podstawowej na rok szkolny 2020/2021
Podręczniki do Branżowej Szkoły I Stopnia dla absolwentów gimnazjum na rok szkolny 2020/2021
Ważna informacja
Projektanci edukacji - ogólnopolski konkurs wydawnictwa Nowa Era!
Przyjmowanie skarg i wniosków
Numery kont
Krajowy Program Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie
Dobry Start
Wewnątrzszkolny System Doradztwa Zawodowego
O NAS
|
ZESPÓŁ SZKÓŁ
|
INFORMACJE DLA RODZICÓW
|
SPORT W SZKOLE
|
CERTYFIKATY I PROJEKTY
|
Z ŻYCIA SZKOŁY
|
Ogólna mapa witryny
Copyright 2018. All rights reserved.
Wróć do spisu treści
|
Wróć do menu głównego
Aby korzystać z tej strony musisz włączyć obsługę JavaScript.